Ambas organizaciones han firmado un convenio de colaboración para el desarrollo de un servicio de prospección e intermediación laboral.

Gracias a él, los participantes de los itinerarios sociolaborales de la asociación podrán optar a puestos de trabajo vacantes en la galletera.

La acción se enmarca en el Plan Director de Responsabilidad Corporativa de Galletas Gullón que contempla el compromiso de la compañía con los entornos sociales donde opera, alineados con los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS).

Galletas Gullón, la galletera centenaria líder en el sector y principal fabricante de Europa, y la Asociación Nueva Vida han firmado un convenio de colaboración para fomentar la contratación de personas en riesgo de exclusión social que participen en los itinerarios sociolaborales de esta organización privada sin ánimo de lucro.

El acuerdo tiene como objetivo el desarrollo de un servicio de prospección e intermediación laboral por el que Galletas Gullón, en línea con su compromiso con el entorno ambiental y social, pueda acceder a los currículums de las personas de la asociación que mejor se adapten a las características de los puestos de trabajo que la galletera tenga vacantes.

Esta iniciativa es una muestra más del compromiso de Galletas Gullón con la zona en la que lleva desarrollando su actividad durante más de un siglo, apostando por políticas de responsabilidad social empresarial comprometidas con la inclusión.

“Desde Galletas Gullón apostamos por una plantilla diversa que aporte riqueza a nuestra cadena de valor. La firma de este acuerdo con Nueva Vida supone un paso más en nuestro compromiso hacia la igualdad de oportunidades con acciones que favorecen la inserción laboral de personas en riesgo de exclusión social que, por sus capacidades y habilidades, pueden resultar profesionales atractivos para nuestra compañía”, explica Paco Hevia, director Corporativo de Galletas Gullón.

Por su parte, Julio García Celorio, presidente de la Asociación Nueva Vida, ha agradecido la oportunidad de colaborar con la galletera aguilarense, “puntera en su ámbito y que desarrolla su actividad en un entorno rural en el que las personas en riesgo de exclusión social tienen más dificultades para encontrar empleo”.

12 条评论

sklep internetowy · 29/02/2024 13:58

Wow, superb weblog layout! How long have you ever been blogging for?
you made blogging look easy. The total glance of your site is magnificent, as neatly
as the content material! You can see similar: e-commerce and here sklep internetowy

sklep online · 02/03/2024 18:06

Pretty section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that
I get in fact enjoyed account your blog posts.

Any way I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.
I saw similar here: sklep internetowy and also here:
sklep online

sklep internetowy · 14/03/2024 17:47

Hello, I enjoy reading all of your article post.

I wanted to write a little comment to support you.
I saw similar here: Sklep internetowy

sklep internetowy · 17/03/2024 11:00

I feel this is one of the so much important info for
me. And i’m satisfied studying your article. However want to observation on few basic
things, The web site taste is perfect, the articles is
in point of fact great : D. Good activity, cheers I saw similar here: Dobry sklep

sklep · 22/03/2024 08:17

I do not know whether it’s just me or if everyone
else experiencing issues with your blog. It looks
like some of the text on your content are running off the screen. Can somebody
else please comment and let me know if this is happening to them too?
This may be a issue with my browser because I’ve had this happen before.
Thank you I saw similar here: Ecommerce

sklep internetowy · 24/03/2024 14:01

Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?

I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords
but I’m not seeing very good results. If you know of any please share.

Thank you! You can read similar art here: E-commerce

e-commerce · 24/03/2024 15:25

Hello! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted
keywords but I’m not seeing very good gains. If you know of any please share.
Many thanks! You can read similar blog here: Dobry sklep

bestero.shop · 27/03/2024 15:53

You’re actually a good webmaster. The website loading velocity is amazing.
It kind of feels that you’re doing any unique trick. Also, the contents are masterwork.
you’ve done a excellent process on this topic!
Similar here: sklep online and also here:
Tani sklep

najlepszy sklep · 28/03/2024 06:39

Hey! Do you know if they make any plugins to help with SEO?

I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
If you know of any please share. Thank you! You can read similar article here:
Ecommerce

Auto Approve List · 03/04/2024 11:01

Hey there! Do you know if they make any plugins to
assist with SEO? I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
If you know of any please share. Cheers! You can read similar
text here: AA List

ecommerce · 15/04/2024 19:42

Wow, incredible blog layout! How long have you ever
been running a blog for? you made running a blog look easy.
The entire glance of your web site is magnificent, let alone the content!
You can see similar here sklep online

sklep online · 15/04/2024 21:54

Wow, wonderful weblog structure! How long have you been blogging for?

you made blogging look easy. The overall look of your website is
fantastic, let alone the content material!
You can see similar here sklep online

发表评论